Privaatsuspoliitika ja tellimistingimused
WMP OÜ kaitseb oma klientide privaatsust ja töötleb isikuandmeid vastavalt Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR) ning Eesti Vabariigi seadustele.
Isikuandmete töötlemine
Isikuandmeid (nimi, kontaktandmed, tarneaadress jne) kasutatakse ainult tellimuste täitmiseks, kliendisuhtluseks ja teenuse kvaliteedi parandamiseks.
Andmeid ei edastata kolmandatele osapooltele ilma kliendi nõusolekuta, välja arvatud seadusest tulenevatel juhtudel (nt tarnepartnerile).
Privaatsuse ja tingimuste muutmine
WMP OÜ jätab endale õiguse uuendada privaatsuspoliitikat ja tellimistingimusi vastavalt õigusaktide muudatustele või teenuse parendamiseks.
Kõik muudatused avaldatakse kodulehel wmpparts.eu.
KAUBA OSTU- JA TAGASTAMISE TINGIMUSED
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad tingimused reguleerivad kauba ostmist e-poest ning tarbijate õigusi vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
1.2. Tellimust esitades kinnitab klient, et on tingimustega tutvunud ja nõustub nendega.
2. Tellimuse esitamine
2.1. Tellimus esitatakse e-poe veebilehe kaudu.
2.2. Klient on kohustatud sisestama täpsed kontakt- ja tarneandmed.
2.3. Müüjal on õigus tellimus tühistada, kui andmed on ebatäpsed või kui kaup ei ole laos saadaval.
3. Kauba eest tasumine
3.1. Tasumine toimub turvaliste makseviiside kaudu: pangakaart, pangalink või muud veebilehel märgitud võimalused.
3.2. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast makse laekumist.
4. Kohaletoimetamine
4.1. Kaupa tarnitakse kogu Eesti territooriumil ning teistesse EL-i riikidesse.
4.2. Tarneaeg sõltub valitud transpordiettevõttest.
4.3. Klient peab kauba kättesaamisel kontrollima pakendi seisukorda.
5. Taganemisõigus (14 päeva)
5.1. Vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul ilma põhjust esitamata.
5.2. Taganemistähtaeg algab kauba kättesaamise päevast.
5.3. Kauba tagastamiseks peab klient müüjale saatma kirjaliku taganemisavalduse (e-posti teel või e-poe tagastusvormi kaudu).
6. Kauba tagastamise tingimused
6.1. Tagastatav kaup peab olema algses seisukorras:
-
kasutamata,
-
kahjustamata,
-
originaalpakendis ja koos kõikide markeeringutega.
6.2. Müüjal on õigus vähendada tagastatavat summat, kui kaupa on kasutatud või kui selle seisukord on halvenenud.
6.3. Klient peab kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist.
7. Raha tagastamine
7.1. Müüja tagastab tasutud summa 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
7.2. Raha tagastatakse sama makseviisi kaudu, millega ost sooritati.
7.3. Tagastuskulu tasub klient, kui kaup vastas tellimuse kirjeldusele.
8. Kaubad, mida ei saa tagastada
Vastavalt VÕS § 53-le ei ole tagastatavad:
-
eritellimusel valmistatud tooted,
-
tooted, mida hügieenilistel põhjustel ei saa pärast pakendi avamist tagastada (nt maskid, prillid, kontaktkaubad).
9. Garantii
9.1. Kaupadele kehtib tootjapoolne garantii või seadusest tulenev kaheaastane pretensiooni esitamise õigus (VÕS § 218).
9.2. Garantii ei kehti kahjudele, mis on tekkinud toote valest kasutamisest.
10. Vaidlused ja vastutus
10.1. Vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel.
10.2. Kokkuleppe mittesaamisel võib klient pöörduda:
-
Eesti Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TKTJA) poole,
-
EL-i ODR platvormile veebipõhiste vaidluste lahendamiseks.
10.3. Vaidluste kohtuliku lahendamise korral kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusandlust.